senang..senang klik bah ni..

Tuesday, January 25, 2011

Hellooooo averibadey

heyoooo cemuaaa..lama rasanya tak berblog..ni singgah jap jer ni..nak p vakum ..mop..sayu niii fuhhh banyak nyer sawang kat atas ni..hiihhi..ahh ngan lah ni umah spidergirls..maklum lah busy dengan tugasan harian..ditambah kan lagik bisnes baru nak bermula..mcm2 dugaan...macam kata2..









cabaran lah weiii..Tapi aku tak berniat untuk meyakiti sesiapa pun dalam hal ini..aku tiada niat untuk mesabotaj sesiapa pun dalam hal ini..aku tidak tahu why...why..:p..entah lah..bagi aku,aku nak buat sesuatu perubahan dalam hidup aku..aku takda level seperti mereka..aku perlu berusaha keras..perlu kuat dalam semua hal..Niat aku hanya satu Memberikan pertolongan pada yang memerlukan..aku berharap agar semua sukses...dan maju..cewahhhh macam sedey plakk hiihi thnks to.ana my patnership



wish la merepek lelebih plak aku ni ...bukan meroyan yerr..uhuhuuhuu korang2 sabar erk pasti entry yang terbaik dari ladang len kali..sabar erkkk...

No comments:

digoyang pica-pica..

MyEm0.Com heloo...sambil baca-baca jemput minum kopi yer..dan jangan lupa sila klik si nuffnang itew...terima kasih..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...