senang..senang klik bah ni..

Thursday, February 3, 2011

Gong Xi Fa Cai..

HAlloo salam jumaat sekalian...wahh baru ada hati aku nak berblog ni hari..tapi tiap kali ku nak update blog mesti mood tu datang hari jumaat..Apesal pulak ni ya...harap2 jangan tiga jumaat lagilah...huhu jangan pikir pulak aku nak mati ya..aku nak berbahagia la...



Merepek..di kesesempatan ini aku ingin mengucapkan HAPPY CHINES NEW YEARS...AND GONG XI FA CAI..bagi yang menyambutnya dan seluruh warga sabah khususnya dan seluruh rakyat malaysia...(Ewahhhh ucapan mengalahkan isteri perdana menteri ko nyah...)



Tahun ini ada tahun arnab bagi masrakat china..tahun yang membawa rezeki..iya ke? aha iya la..kena usaha baru rezeki tu datang..betul tak...dan bagi yang lahir tahun rabbit ni..mesti GIGI dia pun macam Rabbitkan..hahahah soly ahhh wa gulau saja ooooo




bagi yang bercuti selamat bercuti yer...jaga diri hiasi peribadi..tak lah macam hamba ni..hari-hari adalah untuk kerja..dan kerja untuk hari- tak lama lagi aku nak pegi umrah lah kalau macam ni..Aminnn....

No comments:

digoyang pica-pica..

MyEm0.Com heloo...sambil baca-baca jemput minum kopi yer..dan jangan lupa sila klik si nuffnang itew...terima kasih..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...