senang..senang klik bah ni..

Wednesday, December 1, 2010

Hahahhaha

Hahahahaha..ni nak giler dah ni...ape lah nasib aku..cek kat nuffnag duit aku hanya 40 sen saja..hikhihkhihk..besa lah blog paling tak glamour katakan follewer punn entoh lahh ishh kesiankan aku..ahahahha takpa..takpa ko situ bayu glamoures yang tak glamaor diam2 pegi main jauh-jauh sana...wekkkk...

banyak sebenarnya blog yang femes2 yer..sedikit sebanyak adalah aku p jenguk2 blog derang tu..mmg comel2 belaka..fesyen2 terkini dan up 2 date lah katakan..berbanding aku ni hanya wanita dipingiran..(cewahhhh) trep sedey konon..erkk ye lah memang betol pon..siapa lah aku..hanya si gadis kampung yang dahulunya hanya tahu memegang pandel gerobak..penjolok koko..pemungut biji kelapa sawit dan sebagai gadis kilang untuk mncari sesuap duit (heheheh tukar ye) untuk membayar yuran sekolah aku ni..walaupun takat stpm saja pun ok lah...nak teruskan kesian mak aku yang tiap2 hari merepek kepenatan..kesian kah cerita aku hihihiih..

walaweyyyy ni bukan nak cerita sedey2lah..meh kita enjoyyyyy...ahh nanti ler aku buat kan cerpen untuk korang yer pasti korang semua takap leleh punya baca novel aku tu..hak...hak..hak

Tak lama Lagi masuk lah Tahun 2011..andukk sedey plak rasanya nak tingal kan tahun ni..moga akan tercapai lah di tahun hadapan apa yang belum tercapai di tahun 2010 ni yer..moga kalian bertambah lah bahagian dan ceria selalu dan bagi ku tetap mengharapkan yang satu ni datang dan tercapai la impian aku walau pun terpaksa melalui pelbagai dugaan( kesiannya egkaw)...

wel...wel...selamattt yerrrrr..

No comments:

digoyang pica-pica..

MyEm0.Com heloo...sambil baca-baca jemput minum kopi yer..dan jangan lupa sila klik si nuffnang itew...terima kasih..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...