senang..senang klik bah ni..

Thursday, December 9, 2010

window shoping & honeymoon

arghhhhh...geram..geram..geeerammmm betulll..apakehalnya dengan aku ni..dah giler ker.hahhh..ah tengah gila + geram la ni..besa la org pompuan ni kan tiap hujung bulan..ada lah nak serve2 baju konon.mau serve2 jak la..tapi mata ni kelabu sangat tengok baju yang cantik2..tapi ni hah pompuan jenis TAk sedar diri punya..dah lah kau tu gemok..pewut buncit..lengan geleber peha besar ada hati nak berfesyen Ala stacy uwekkkk..hahhahahah

Ni la aku ni tak sedar diri kan..tadi aku pegi sebuah butik ni.mmg baju best2 lah..harga pon best2 jugakla..jadi mau dijadi kan ceretera~~` cerek lab bilang :P ~~~~
kebas ler baju satu ni ala2 kulit rimau..klu nasha aziz pakai pansti ngetop weyy..tapi aku ni yang langsing nak mampos pon beli lah baju tu..walaupun tak pandai terima hakikat yang engkau tu boroi..tibai jer lah p kaunter tanpa mengeteskannya..bayar jer lah...harga rm68.00 takda less punya..pastu terbayang kan kat minda ni fesyen aku ala micheal jakson siap nari2 lagik choiiii kau..

hahh pastu tel satu member ni..nak dikatakan nama penyanyi ndak juga..tapi kasi trep lah nama dia ana liyana jasmani..ok tak..ok tak...kol dia bawa jalan kejap heheheh singah satu butik ni fuyooo jauh beza ler baju yg saya beli tu dengan butik kami kunjungi...geram la..kena tipu lagi weyyy..tak pa..takpa...tapi kesian juga ler kat aku ni hujunh bulan baru la nak merasa dapat baju baru..besa la nak berjimat cermat..


Tapi Alhamdullah..aku besyukur juga dapat suami yang terchenta beri ku nafkah bulan2 hehehhehe love my hubby..kitaorang rancang nak g honeymoon tau..nak p mataking island(wahh salah lagikk heheh) wahhh bestnyaaa..sapa nak ikut angkat tangan...bestttnyaaa dapat belari di tepian pantai sambil menyanyi kuch-kuch hotak heeey..bercanda di tepian pantaiii wuuuuuu..oooooo..sengal lah engko..

No comments:

digoyang pica-pica..

MyEm0.Com heloo...sambil baca-baca jemput minum kopi yer..dan jangan lupa sila klik si nuffnang itew...terima kasih..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...