senang..senang klik bah ni..

Sunday, March 20, 2011

Fluuuuuu

samekummmm..


hi mood demam hari ni..tak tau napa la saya ni murah di serang sebarang jangkitan kuman yang lakhanat tu...


bermula lah citer..semasa aku mengendong baby yang cumil loteh ni..baby ni kena selesma..tapi aku tak kisah aku nak gendong jugak sebab dia comel,nak cium-cium jugakkk dengan terernya aku mengamil lah si bby comel ni..


dengan tak pasal-pasal si baby comel ni bersin dengan sesuka hati dengan sora comel loteh nya tu kat muka akuni ngam-ngam dekat lobang hedung aku ni...


Dalam hati tak pa cayanggg kecik jer kuman ko tu nak jangkiti makcik ni yang dah besar ni,dengan angkuh nyaaa


last-last malamnya mula lah ahhhhcummmmmm...ahhhh cummmmm...ahhh cummmm nahhh ambik koo..riak nak mampos kan tu lah..hehehehe



dah sampaikehari ini aku kena serang demam sesema..sora hilangg tapi ku bawa juak berjalan nak g my shopp..kalau tak aku sapa lagi nak jaga kedaini...nak dapatkan seposen duposen tu kannn ermmmm ..nanti kau bby comeyyyy....


Korang doakan saya cepat sihat dan sembuh ya....peacee :)

No comments:

digoyang pica-pica..

MyEm0.Com heloo...sambil baca-baca jemput minum kopi yer..dan jangan lupa sila klik si nuffnang itew...terima kasih..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...