senang..senang klik bah ni..

Thursday, March 17, 2011

Terlupa ID

warrggrrrghhhh...gerammmnyaaaaaaaa...oppsss tunggu2 nak beri salam dulu pada korang-korang semuaaa.Asssalammualaikummmmmmm....jawab..jangan tak jawabb.ermmm..lama rasanya tak update blog ni..mau Tulis "AWAY" pun tak boleh...

aaahhh nak tau sebab napa tak boleh..sebab aku terlupa Iddddd ngan Pasworrddd niii eiii geram sangat..di tambah kan lagi modem broadband ku yang dah bengkang bengkok ni...entah lah sejak menjak...menjak ni soma ndak betul sudah..2 hari simkad phone aku offline..ingat ada masalah line..rghupa-rghupanya simkad aku terbalik..choiiii....kesian mak aku call tak dapat-dapat.

Balik Rumah emmm dah kena sebijik..mak aku cakap "kenapa jugak nobor mu indak dapat..bgaus tidak payah be talipun...kita mau pesan belacan kah..bawang kahh apakahh..senang kita besakap" hehehhehe

sollyy ooo itu orang sudah jadi ahsau..sudah nyanyuk ooo inakkk...


macam ni lah kejadian..otak dah penuh..nak tambah doblas gik dah ni...

ni mau pegi beli kismis ngan madu agar tak sewel lagi....

No comments:

digoyang pica-pica..

MyEm0.Com heloo...sambil baca-baca jemput minum kopi yer..dan jangan lupa sila klik si nuffnang itew...terima kasih..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...