senang..senang klik bah ni..

Tuesday, June 7, 2011

Hari yang sibuk

Hai..asalamualaikum cemuaaaa...memang betul lah saya ni kan..sebulan sekali baru dapat di update kan belog ni..almaklumlah hari-hari ku yang penuh dengan kesibukan...kesibukan yang tidak di jangka-jangka...huhuhuh



Bulan ni gue sudah jadi pengurus..pegurus apa? hahhhh jadi penguus kawin adik gue lerrr...dah macam orang tua dah...semua kerja ku harus wat kan sian kat emak aku huhuhuhu....hahhhh siapa-siapa nak cari wedding planer tu jangan malu-malu inform di shoutmix blog ni yer....harga berpaatutan..anda hanya goyang kaki saja dok umah..hik...hik...hik...



itulah pasal..gara kesibukan ni lah si nuffnang endak pandai kasi derma aku ni..hahhahahaha

cek-cek akaun nuffnang..alamakkkkk banyaknya duit aku...hahahahahha

memang caya la ko brooo




takpa-takpa teruskan niat suci anda untuk berbelog dengan ikhlas dan sejujur hati kamu....


Daaaaaaa.......


p/s sebenarnya saya nak letak gambar kat belog ni..tapi tak berminat..macamana tu ya...ERMMMMMMMM....

No comments:

digoyang pica-pica..

MyEm0.Com heloo...sambil baca-baca jemput minum kopi yer..dan jangan lupa sila klik si nuffnang itew...terima kasih..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...