senang..senang klik bah ni..

Tuesday, June 7, 2011

Nur kasih...kAsihan

Nur KAsih...Tapi Kasihan kat kami...heran sungguh..sampai sekarang ku tunggu filem ni muncul di pawagam tawau...ketingalan sangat lerrr pawagam ni ishhhh gerammmm..org len sibuk ceriter filem ni ..kita orang masih lagi terlopong ternganga...ermmmm



itulah pasal...korang yang berada di tawau ni..tenang saja ya....nnti kita wat pawagam sandiri hiihiihih..



kalau korang nak tau saya ni tak seberapa minat filem melayu...tapi kalau cerita seperti Nur kasih tu..ermmmm bagi 7 bintang bolehh lah...cerita yang menusuk kalbu,jiwa dan ragaku...cerita yang penuh liku-liku kehidupan suami isteri..penuh konflik..tapi adakah kisah macam tu di dunia realiti....pasti takda kan org yang mempuyai jiwa seperti nur kasih tu...kecuali aku ni ahhhahahahaha(jangan marahhh)



Haiyo perasan lagi saya ini...saya ini tangkap buaya pun sia boleh bah...jauh panggang dari hapi....




itulah pasal..filem-filem melayu kita...belum ada lagi yang pernah menebusi pasaran Global..dalam-dalam negeri saja..harap lah filem melayu kita ni macam filem Boolywood..

oh ya kalau tak silap aku,pengarah Filem nur kasih ni ada darah Boolywood khennn..patut pun citer sesedih filem hindustan yang boleh mengalirkan air mata hubby aku ahahahha konon-kononnya masuk habukkk pirahhhh ko daling ahahahha...

muka ala ultraman..tapi jiwa penyayang juak hubby ku ni ya...ermmmm love Him..



selamat menonton....

No comments:

digoyang pica-pica..

MyEm0.Com heloo...sambil baca-baca jemput minum kopi yer..dan jangan lupa sila klik si nuffnang itew...terima kasih..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...