senang..senang klik bah ni..

Wednesday, June 8, 2011

Kafein..

Nak ceriter pasal kafein pulak..apa kena mengena ngan tajuk aku kali ni hahhh..
sebenarnya saya seorang yang sangaaaaatttt suka minum KOPI...yang penting spesis KOPI lerrr..memang amat ketagih sangat...ni lah tabeat aku yang susah nak di buang..kalau orang ketagih hisap rokok..saya pulak ketagih minum kopi Yang KAW_KAW punya..campur saja susu DAIRY CAMP..fuhhhhhh Bravooooo...burung limpas pun aku tak perasan hak..hak..hak



Minum..minuman yang berkafein ni ada baik ada buruk jugak ok..bagi banyak buat kerja..kerja pun bawa balik umah memang sesuwai la minum benda alah ni..jam 3 pagi baru boleh tidur..keburukan pulak...banyak juga ooo..sebab bagi kaum wanita terlalu banyak mengambil minuman yang berkafein ni boleh menyebab kan SELULIT kat badan..tapi korang jangan risaw lerrr..lepas korang minum tu amik air putih banyak yerr..lepas tu korang naik ler beskal Bagung pak kooo...hikhik.


Tapi bagi saya kopi Memang Sodapppp


tak kiralah apa brand..kopi tenom..setorbok..kopi buatan sendiri..kopi cap buaya..yang penting KOOOOPIIIII


jarang dengar wanita suka minum KOPI..kalau saya tanya..mesti jawab Milo es..endak pun mamta merahhh..hihk..hikkk




Fuyoooooo



Lepas minum kopi korang berus gigi erkkk..harap-harap gigi korang jangan jadi cam ni

>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>

No comments:

digoyang pica-pica..

MyEm0.Com heloo...sambil baca-baca jemput minum kopi yer..dan jangan lupa sila klik si nuffnang itew...terima kasih..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...